torsdag 18 november 2010

Mina nya mellanmål...

Mina dagar rullar på, det händer inte så mycket speciellt. Exjobbet flyter på, om än väldigt sakta med många down-dagar. Men jag ska fixa det!

Idag var jag hos en dietist, och tro det eller ej men hon tyckte inte att jag åt alldeles för lite eller dåligt. Så jag fick rådet att fortsätta äta tre lagade mål mat om dagen, men utöka mina mellanmål. Så nu ska jag börja äta en näve nötter och näringsdricka till mellanmål, två till tre gånger om dagen. Jag hade inte hört talas om näringsdricka innan så det är en ny erfarenhet. De innehåller all näring man behöver så det är inte som att dricka oboy (det var dietisten mycket noga med att poängtera).


Imorgon får jag fint besök av min kaka! Mys! =)

Nä, nu ska jag titta på Hellenius hörna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar