lördag 27 november 2010

Män och tekniska prylar...

Förra helgen spontanshoppade jag och Urban ett tv-spel. Det blev ett Wii för det var så himla mycket billigare än de andra spelen. Och så fick jag ett Super Mario-spel vilket jag spelat massor! Jag älskar den typen av spel. Men även sport-spelen som följde med är jätteroliga!

Iallafall, det jag skulle berätta med det var att män är jättekonstiga när det kommer till tekniska prylar. De kan hålla på med dem i timmar helt uppslukade, och denna gång blev inget undantag. Så fort vi kom hem skulle Urban packa upp spelet och det tog flera timmar att koppla in och tillslut prova. Gissa vad jag hann göra under tiden, städa HELA lägenheten... Hur kommer det sig att det är såhär? Att de blir så helt uppslukade? Jag förstår inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar