onsdag 10 november 2010

Jag har ett mål...

Jag har många mål i livet, men nu har det tillkommit ett. Jag tror jag måste skriva ner det för att verkligen lyckas, för det ska jag denna gång! Länge har jag velat gå upp i vikt och precis som väldigt många jojo-bantar så har jag i perioder försökt gå upp i vikt. Men när man inte ser några resultat av sina försök, what so ever, så ger man ju upp. Men denna gång, nej nej, nu tänker jag ta hjälp av en dietist och lyckas. Tanken är genom att äta bättre och mer energirikt tillsammans med träning så ska jag gå upp i vikt. Vi får se vad dietisten har att säga nästa vecka.

Mitt mål är att jag innan årsskiftet 2011/2012 ska ha nått min målvikt.

Jag kommer att berätta om mina delmål vid ett senare tillfälle, samt om ett litet "avtal" som jag och Lovisa ingått... Det blir även inköp av en våg och invägning på fredag. Nu blir det "Välkommen åter".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar