söndag 21 november 2010

Helgen som varit...

Helgen som varit spenderades för en gång skull i Stockholm (i alla fall halvt). I fredags satt jag kvar på jobbet till 7, bara för att kunna bli hämtad av Urban som kom med bil till Stockholm. Jag hade lovat honom att vi skulle gå ut och äta (och jag bjuda för en gång skull), så så blev det. En italiensk restaurang vid Odenplan, kommer inte ihåg dess namn, men shit vad gott vi åt och drack!

Lördagen började med spinning, perfekt start på dagen! Sedan tog vi en tur till Pampas marina och åt brunch. Varför har jag inte varit där tidigare och ätit brunch? Den frågan ställde jag mig många gånger när vi satt och åt. Kändes jättelyxigt! Senare på kvällen hade Lovisa och Andreas förlovningsfest, jättemysigt! Tack för en trevlig kväll!

På söndagen fick vi en tidig morgon då det var visning på en lägenhet i Kalmar vid lunch. 06.30 bar det iväg. Men tack och lov var bilen uppvärmd! Det fanns värmare i bilen, med timer. Lyxigt tycker jag! Ingen av de två lägenheterna vi tittade på motsvarade dock våra förväntningar, så jakten på drömlägenheten bär vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar