torsdag 25 november 2010

Idag kände jag mig storbystad och fet för första gången...

Ja, ni läste rätt. Jag har nämligen varit iväg och provat skinnställ. Och Urban fick hjälpa mig första gången att stänga det. Ett skinnställ ska nämligen vara för litet när man köper det, så att man töjer det och att det fortsätter att sitta tajt sen när man använt det ett tag. Jag är riktigt nöjd med det, så nu ska jag bara ta kortet och sedan köra, köra, köra! Bilden är något suddig men framförallt så syns det inte hur förbannat tajt det sitter!


Men vi höll på att inte hinna dit innan de stängde... Förbannade Stockholm! Att det ska behöva ta 1 h 45 att ta sig från Sundbyberg till Skärholmen med bil.... Jag kan verkligen inte förstå hur folk kan sitta i dessa köer, varje dag... Men vi klev in i affären 1 minut efter stängning, och en ur personalen var jättesnäll och stannade kvar och hjälpte mig. Så nu är jag stolt ägare till ett skinnställ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar