tisdag 1 september 2009

Tillbaka i Stockholm...

... på riktigt, alltså helt inflyttad i stan. Nu är jag alltså inte inneboende hos Lovisa och Andreas längre, tack för att jag kunde bo hos er! Det var jättemysigt att bli väckt av katterna också, två sötisar som kommer på morgonen och gosar. Det känns bra att vara tillbaka men samtidigt väldigt konstigt att Urban inte finns här, ingen att prata med innan man somnar... Men vi ska ses i helgen så det gör inget just nu iallafall. Det är nämligen racehelg och Urban och co ska tävla och träna på banan i Falkenberg, så jag tänkte hjälpa till med det lilla jag är bra på i depån (typ köpa mat och vara ivägen).

Nu har även skolan börjat på riktigt, jag har bara börjat med två kurser än så länge men det kommer flera. Det kommer nog bli ett väldigt intressant år med många roliga kurser och ett fördjupningsarbete som jag tror kommer bli grymt!

Nu ska jag plocka in nästa kartong med saker i köksskåpen och sedan blir det väl att sova, så att jag orkar upp i tid imorgon för att göra i ordning det sista i lägenheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar