onsdag 30 september 2009

Dagens gulligaste...

När jag var påväg hem gick jag förbi dagiset som jag varje dag går förbi och idag hade en pappa precis hämtat sina två söner. Barnen hoppade båda två in i framsätet när jag passerade deras bil. När jag kom till nästa korsning och tänkte gå över gatan så vänder jag mig om för att kolla om det kommer någon bil. Då ser jag bilen med pappan och hans barn, och ett av barnen sitter i hans knä och styr! Det var hur gulligt som helst, och så pekade han att de skulle svänga åt vänster och så svängde ungen dit. Till alla er som tycker detta var ett oansvarigt agerande från pappans sida, så skall tilläggas att vägen inte är speciellt trafikerad alls! Så med andra ord var det bara gulligt!!! Jag log resterande väg hem! Precis som ungen antagligen gjorde när han kört klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar