söndag 20 september 2009

I can hear your heartbeat...

... and the sound of you is so sweet to me. Hörde den snutten i en låt på radio idag och blev så glad för det fick mig att tänka på de stunder när man ligger nära sin älskade och bara lyssnar på dennes andetag och känner hjärtat slå. Önskar jag fick uppleva det oftare... Idag var jag ute på en långpromenad, det var en jättefin dag med sol och värme. Och återigen önskar jag att jag hade fått njuta av promenaden i solen tillsammans med Urban. Hålla handen, gå och småprata lite om allt och ingenting för att sedan komma hem och laga en mysig söndagsmiddag och avsluta kvällen framför en film.

Igår var det nOllegasque med allt vad det innebär. Det var en trevlig kväll med ovanligt god mat faktiskt. Jag måste också säga att alla tjejer var så himla fina, alla hade jättefina klänningar och var snyggt sminkade! En underbar kväll helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar