måndag 26 oktober 2009

Vad är väl en bal på slottet...

Idag är det Jubelbal, dock ska jag inte gå. När Urban sa att han inte kunde gå så kände jag helt enkelt inte för det längre. Men faktiskt så ångrar jag inte mitt beslut att inte gå, visst är det tråkigt att inte få uppleva en riktig bal men det känns ändå som att det inte gör något. Jag trodde att jag skulle ångra mitt beslut, men tack och lov gör jag inte det. Dock så tror och hoppas jag verkligen att de som ska gå får hur trevligt som helst! Jag är helt övertygad om att det kommer bli jättekul! Och alla kommer vara superfina! Jag ser verkligen fram emot att få se bilder på er!

Istället för bal, vad bjuder min dag på? Lite plugg i solidmekanik och även i signaler och mekaniska system, sedan hoppas jag att jag orkar ta mig till gymmet och träna. Och idag ska jag orka baka bullar! Antingen bröd eller kanelbullar, har inte riktigt bestämt mig, för jag tror inte jag orkar baka båda...

Ikväll hoppas jag även att jag och Urban ska boka hotell i New York! Det börjar verkligen bli dags nu! Annars står vi väl utan till slut, och det vore inte så kul...

Dags att ta sig i kragen nu och börja plugga lite smått... See ya!

5 kommentarer:

  1. Bra att du inte ångrade dig!
    Fast jag hade ändå gärna haft dig där :)
    Romina sa att jag var full...Tror jag inte på. jag är ALDRIG full.
    Sova snart!!!

    SvaraRadera
  2. Du är aldrig full! Precis som du ALDRIG, någonsin EVER skulle kladda gegga på väggen hemma! Dont you ever forget the GEGG-moment!

    SvaraRadera
  3. HAHA jag kladda gegga på väggen? Skulle aldrig falla mig in! Never ever.

    SvaraRadera
  4. berätta nå kul. HUr mycket skit du har i skolan =)
    Skriv!!!!

    SvaraRadera
  5. hur gick det på festen??? bilder???

    SvaraRadera