fredag 23 oktober 2009

Back on track

Nu bryter jag tystnaden, jag vet att det var länge sen jag skrev sist, men det har varit mycket nu. Tenta idag (om mindre än 4 timmar, GAH!). En tenta som det verkligen känns som att den kan gå hur som helst då examinatorn ibland ställer så jävla onödiga frågor. Frågor på riktigt onödigt vetande och verkligen i supersuperdetalj, så med andra ord måste man kunna ca 1000 sidor i BOSCH-handboken + alla föreläsarens superdåliga anteckningar i detalj. Frustrerande? JA! Men jag ska iallafall gå dit och skriva allt jag kan (vilket antagligen går ganska snabbt), och hoppas på det bästa!

Nu sitter jag hos Lofjanta, har sovit över här. Men vi ska nog snart åka in till skolan och äta lunch och jag ska ta det lugnt innan tentan. Idag tänker jag lyxa till det med en pasta från Italienska, även om Lovisa sitter och ljuger om att de har blivit dåliga sedan ägarbytet.

Igår kväll efter pluggandet var vi hemma hos Romina och Alex och såg på film och spelade tv-spel. En rätt najs kväll med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar