lördag 8 augusti 2009

Mitt huvud har också sommarlov nu...

Oj, det var länge sen nu… Men det har varit fullt upp med jobb och så, färjeolyckan gjorde det inte bättre heller. Då fick man ta en hel del skit från arga resenärer, men nu känns det helt okej igen, jag har ju varit ledig en vecka nu… Jag och Urban har hunnit med en hel del under denna vecka, vi har varit i Prag, solat och badat, ätit på Lammet och Grisen på Öland, med mera… Tidigare i sommar var vi även ute på en liten roadtrip till Åhus för att hälsa på min kusin, det var mycket trevligt!

Men vad har egentligen hänt sen sist? Inte mycket, jag har jobbat en hel del och däremellan träffat Urban. Så det har blivit en del resor mellan städerna, men det har inte gjort så mycket. Jag somnar i alla fall med Urban varje kväll, och det är jättehärligt!

En dag när jag körde bil till jobbet så lade jag märke till att det var tomt på ängen utanför Kalmar, tomt på grisar! Varje gång man tidigare åkt till Kalmar så har man alltid tittat på de söta frigående grisarna som bor längs E22 utanför Kalmar. De var sååå söta och hade egna hus, men nu finns de inte mera där… Tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar