tisdag 22 mars 2011

Tisdag...

Idag tog jag roslagsbanan ut till Lovisa och Andreas. Alltid lika trevligt! Det är så hemtrevligt hemma hos dem, till skillnad från min tomma lägenhet... Och så har de ju två sjukt söta katter också. Mys! :)

Lovisa gjorde hamburgare, mumsigt värre! Sedan tittade vi på en film, nämligen Burlesque. Den med bland andra Cher och Christina Aguilera. Jag måste säga att filmen var ganska förutsägbar, fast ändå inte på ett tråkigt sätt. Det var en väldigt mysig film faktiskt, och det säger jag trots att jag inte är så förtjust i sång- och dansfilmer.

Jag ser väldigt mycket fram emot lördag då det blir bio och filmen "Hur många lingon finns det i världen". Vi hade även tänkt gå och äta på Fondueboden, men de hade inga lediga bord på lördag. Typiskt att folk är ute i så god tid, hehe. Kanske beror på att det är lönehelg i och för sig... Men ändån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar