söndag 20 mars 2011

Helgen som varit...

Jag spenderade (som vanligt?) helgen i Kalmar. Och vilket härligt väder det blev! Varmt och soligt. Så jag och Urban passade på att ta en tur till landet på lördagen. Vi promenerade runt i skogen och njöt av lugnet och vädret och omgivningen och allt! Det var helt underbart... Vi passade även på att titta på ett hus som vi ska på visning på någon helg framöver. Huset är nybyggt och jättefint, men lite kass planlösning som gör att rummen blir små. Tror inte att omgivningen lockar till 100% heller, men vi får väl se hur domen lyder när vi varit på visning... Lite bilder från lördagen:



På söndagen blev det en riktig långpromenad. Jag tror den slutade på strax över en mil, med en trött och grinig Therese som följd... Jag blev dock väldigt glad när jag såg årets första blommor skymta! Jag tog några bilder på söndagen också:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar