söndag 27 mars 2011

Helgen som varit....

Jag fick besök tidigt denna vecka. Urban kom upp redan onsdag kväll, vilket alltid är uppskattat och trevligt. Och han kom med en överraskning! Han hade varit och hämtat ut nya bilen, riktigt snygg! Tror jag kan vänja mig vid den, hihi!

I lördags var jag och Urban först iväg och tränade och fikade med Urbans syster med sambo. Det var ett jobbigt cirkelträningspass som stod på schemat med massa riktigt konstiga och sjukt jobbiga övningar. Men uppenbarligen var de effektiva, men tanke på den träningsvärk jag har idag... Hehe. Fikade (åt frukost) gjorde vi på ett café på St Eriksplan, Kura tror jag det hette. Ett riktigt mysigt väldigt litet café med engelskspråkig personal. De hade riktigt god frukost, så dit tänkte jag försöka lura med mig någon att äta igen...

Sedan tog vi bilen ut till Lovisa och Andreas för lite fika i solen på deras balkong. Lovisa hade bakat goda muffins också, mycket uppskattat! Efter en kort fika så åkte vi tillbaka till stan och gick på bio alla fyra. Vi såg filmen "Hur många lingon finns det i världen", och jag måste säga att det var en riktigt bra film! Sjukt genommysig, men i slutet väldigt sorglig... Se den! Sen åkte vi hem till oss och Anna och Daniel dök upp också. Vi åt fondue allihopa, smarrigt! Med pannacotta till efterrätt (vad annars? hehe). Det blev en del spelande också, vi körde "Med vilda gester", ett riktigt roligt spel som lockar fram en hel del skratt! Jag måste säga att det blev en riktigt trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar