onsdag 6 april 2011

Idag är en speciell dag...

Det är nämligen Urbans födelsedag! Världens bästa kaka fyller 30 idag. Tyvärr är jag inte hos honom och får fira med tårta och middag. Men det tänker jag ta igen nästa helg när jag ska vara ledig på fredagen för att förbereda hans kalas. Då tänkte jag ordna tårta och frukost på sängen på lördag morgon, och vem vet, kanske dyker det upp en liten present också. Så håll ut älskling! =) Jag kommer troligen att lägga upp bilder på tårtan också, för den kommer självklart vara hemmagjord, med kärlek!

Denna helg bjuder på ännu ett kalas, fast ett 25-årskalas, för Anna och Romina. Det kommer bli jättekul! Jag hoppas bara jag får till min utklädnad (temat är tecknade figurer), men jag har ju experthjälp i form av Lovisa så det ska nog ordna sig! =)

Måste bara säga att det är grymt bra och behändigt att ha en smartphone...! Varför har jag inte skaffat det tidigare?

Nu är det dags för middag och lite plugg. Ja, ni läste rätt... Det är nämligen dags för teoriprov snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar