söndag 12 december 2010

Goodbye Stockholm!

Under senare delen av hösten och fram till nu har jag tillbringat mycket tid i Kalmar. Detta har sakta men säkert förvandlats till mitt nya hem, och det har bara känts konstigt varje gång jag har rest till Stockholm. Att komma innanför dörren på min lägenhet i Stockholm har mer och mer börjat kännas som att jag stiger in i någon annans lägenhet som jag lånat. Riktigt skum känsla! Så nu har mitt definitiva beslut vuxit fram, jag flyttar från Stockholm efter nyår. Det är något jag funderat på hela hösten och ännu längre tillbaka men först nu de senaste veckorna har det blivit ett beslut och efter nyår (i januari) realiseras det... Det känns så himla skönt att det äntligen blir verklighet!

Det kommer dock inte vara utan en tår i ögat som jag lämnar alla vänner här.................

Urban frågade häromveckan vad som kändes störst; att snart få ta examen eller att bli sambo? Jag satt tyst länge och funderade. Men faktiskt så känns det bra mycket större att bli sambo, konstigt nog. Samtidigt betyder examen oerhört mycket för mig, så det är absolut inget jag tycker är oviktigt på något sätt!

1 kommentar:

  1. Jag kommer och hälsar på så vi kan ha våra sova över ändåN! Kommer sakna dig :(

    SvaraRadera