tisdag 24 november 2009

Hur tänker man...

... när man som produktutvecklare skapar en smörkniv i ett plastigt material som verkligen suger åt sig fettet och nästan är helt omöjlig att diska ren från flott? Är inte en smörkniv, precis som namnet antyder, till för att smöra med? Vilken kroppsdel tänkte man då med när man valde material? Som ni förstår är detta en stor fråga för mig... Varje gång jag smörar en macka (typ varje dag) tänker jag på dessa värdelösa smörknivar, kanske ska kasta ut dem? Varför skapar jag ens ett inlägg om detta? Jag är ju störd. Hejdå!

5 kommentarer:

  1. det kanske var en slöjdlärare som konstruerat den? Tro inte att allt kräver produktutvecklare, det finns konstf*ckare också :D

    SvaraRadera
  2. mina platssmörknivar är de bästa. Var köper du ditt skit?! hahaha

    SvaraRadera
  3. på lagerhaus! Men jag ska fan kasta ut skiten och köpa nya! dessa är nog ok OM!!!!! man har diskmaskin......

    SvaraRadera
  4. UPPDATERA!!!!!!!!!!
    Få se på dina muffins!

    SvaraRadera
  5. jag har typ lagt ner. orkar aldrig skriva, även om jag har nåt att skriva om :P

    SvaraRadera